Dikkat! .pro uzantılı domainler hakkında önemli bilgi.

.pro uzantılı domain

DOMAİN ALIRKEN DİKKAT!

.pro domain almayın sakın!
.pro uzantılı domainlere sakın bulaşmayın.!
Yazdıklarımı dikkatlice okuyun...

Dikkatli okursanız eğer domain ismini ve domain firmasının ismini kesinlikle yazmadım çünki sitede barındırılan Materyaller warez içerikli olduğundan hakkımızı savunamıyoruz buda bize ders olsun warez siteye asla ve asla yatırım yapmamak gerekir.


Merhaba arkadaşlar 2012 yılında aldığım pro uzantılı domainim 2014 yılında bölgesel problemler yaratmaya başladı özellikle istanbulda oturduğum bölgede bu problem mevcut ve şuan bu makaleyi yazarken bile halen devam ediyor.
    Türkiyen'nin bir çok bölgesinde problem olmazken neden özellikle oturduğum semtte bunun olduğu şüphe uyandırıcı..

Problemin nasıl başladığını ve bu aşamada yaptıklarımı sizlerle paylaşayım benim canım yandı sizinkide yanmasın.
2 sene içerisinde çok iyi hit alan sitem 2. yıl sonlarında 2 gün ulaşılıyor 3.gün ulaşılmıyordu bu durum yaklaşık 2 ay böyle devam etti.
İsmini vermek istemediğim xxx türk domain firmasına defalarca bu konuda ticket yani (destek talebi)isteği açmama rağmen her seferinde sitenizde herhangi bir problem bulunmuyor denildi-
evet onlara göre problem yoktu çünki aynı bölgede değildik,bana dns önbelleğinizi temizleyin demekten başka bir çare bulamadılar bir çok script ve programlama dilini az çok bilen birine herdefasında dns önbelleğinizi temizleyin demek ne kadar doğrudur bilemiyorum ama ricam üzerine teamviewer ile bağlanıp baktılar onlarda anlayamadı.
2 adet bilgisayardan farklı saatlerde farklı destek ekibi bağlandı, benim tarayıcımla siteme ulaşamayınca hatanın hosting taraflı olduğunu belirttiler.hosting paketi ovh sunucularında barınıyordu.
şansıma xxx türkiyenin önde gelen domain firması hem hosting satışı hemde domain satışı yapıyordu benim aldığım fazladan bir hosting paketim buradada vardı boşta duruyordu hemen name server adreslerini xxx domain firmasınınki ile değiştirip domaini yönlendirdim ftp açıp sitemin tüm dosyalarını aktardım.
Name serverlerin tanımlaması tam oturması için 2 saat gibi bir süre bekleyip tekrar siteme ulaşmak istediğimde aynı durum ile karşılaştım :(
Ticket açıp yardım talebinde bulundum bu arada her ticket sisteminde farklı bir destek ekibi ilgileniyordu.
Neyse her seferinde bıkmadan usanmadan problemimi dile getirdim çünki elimdeki domain benim için çok önemli ve bana pahalıya mal olmuş çok iyi hit alan, masrafları kendini aşmıştı vede reklam almıyordum masraflarını kendi cebimden ödüyordum :(
xxx domain firmasının çalışanlarıda bıkmadan dalga geçer gibi dns önbellek deyip duruyorlardı tabi ben bu cevaplara karşı iyice sinirlenip hitabımı değiştirdim bukadarda olmaz dedirten dns önbellek çözümü adamı çileden çıkarıyor.
Düşünsenize cmd komut satırına ipconfig /flushdns yazmasını bilmeyen biri dahi dns önbelleğinizi temizleyin dediğiniz zaman CCleaner tarzı bir program kullanır veya bu programdan haberi yok diyelim adam gidip sitesine hiç girmediği başka bir bilgisayar kullanır veya ceb telefonu kullanır yani sövmemek elde değil inanın :(
Herneyse domain macerası daha devam ediyor ; bir çalışan önbellek,bir çalışan dns tam oturmamış 12 veya 24 saat bekleyin diyordu - tamam kardeş bizde 48 saat bekleriz ne olacak sanki deyip ticket sisteminden ayrılıp işime gücüme döndüm.
------
Makale'nin geri kalanını bir kaç güne anlatmaya devam edeceğim arkadaşlar çünki yorgun düştüm şimdilik hoşçakalın görüşmek dileği ile takip etmeye devam edin,sizde şahidim olun bilmeyenlere duyurun anlatın lütfen.

.pro pro uzantılı domain alma!

Yorumlar