Windows 0x80072F8F hatasının çözümü

Windows 8 oem anahtarı girme ve 0x80072F8F sorununun çözümü

windows 8 0x80072F8F hatasi


Merhaba arkadaşlar bugün bir arkadaşımın laptop bilgisayarını recovery yöntemiyle fabrika ayarlarına çevirdim.Fabrika ayarına çevirmeden önce laptop bilgisayarı çok fazla inceleme vaktim olmadığından direk windows recovery yani  windows Onarma kurtarma işlemine geçtim.
Recovery işlemi bittiğinde ilk yaptığım işlem windows 8 key yani windows serial girmek oldu.
Biliyorsunuz yeni nesil bilgisayarlarda windows bios gömülü oem anahtarı - windows 8 ürün anahtarı ile gelmekte.
Bios gömülü windows 8 ürün anahtarını bulmak için buradaki windows 8 rweverything programı ile buldum.windows 8.1 ürün anahtarı'nı girdiğimde 0x80072F8F hatası aldım.

windows8.1 urunanahtarihatasi


Bunun tek sebebi güvenlik nedeni ile gerçekleşmemesi muhtemelen o anda windows tarih ve saatiniz yanlış veya bir windows firewall yada bir antivirüs engelliyordur.ben bu sorunu tarih saati düzelterek çözdüm ;)


Yorumlar