Bloglarınızda istemediğiniz halde kendinize makale yazdırtın

Blog makale yazma isteğiniz olmamasına rağmen bloglarınızda yazı yazma blog makale yayınlama yöntemleri.
blogger makale yayın

Bir çoğumuz bloglarımızda yazacak makale ve yazı bulamadığımız veya isteksiz davrandığımız anların olduğunu biliyoruz.
Bunu aşmanın bir yolunu buldum ve ayrıca ben özellikle kendi üzerimde denedim gayet başarılı oldum ve halada devam ettirmekteyim.
Bu yazımı dikkatlice okursanız nedemek istediğimi gayet iyi bir şekilde anlayacaksınız.
Sizde bloglarınızda istemediğiniz halde zorla keninize bir konu bulabilir ve kendinize yazdırabilirsiniz.

Yanlış okumadınız gerçekten işe yarayan bir yöntem :)

Ama eğer benimle aynı özelliği taşımıyor ve aynı kafadan değilseniz bu yöntem sizin için işe yaramayacak :D



Neyse lafı fazla uzatmadan konumuza geçmek istiyorum.
Bu gizli ve özel yöntemin işe yaradığını yazımın devamında sizde göreceksiniz ve bana hak vereceksiniz :)

Ben google'ın sunduğu blogspot hizmetini yani blog sistemini kullanıyorum,sizin wordpress veya tumblr,twitter,facebook,instagram gibi bir sayfanız olabilir çok fark etmez.
Hemen hemen hergün webmaster sitelerini,teknoloji forumlarını gezip gözüme takılan herşeyi okuyorum.
Bu siteleri ve forumları dolaşırken üyelerin veya ziyaretçilerin birtakım sorular sorduğunu görüyorum.
Tamda o anda cevaplarını bildiğim ilgi alanım vede başarılı olduğum birçok alanda genel bilgimle sorulara cevap vereyim derken,örnek forumlarda hızlı cevap yazma kısmında kısa bir cevap yazacağıma yarıda bırakıp blogumda bu soruya cevap veriyormuşum gibi hissedip vazgeçip kendi bloguma yazıyorum.
Sizi bilmem ama ben forumlarda ve portallarda sorulara cevap yazmayı çok seviyorum bu nedenle böyle bir yöntem keşfettim.
Sizde bildiğiniz konularda ve alanlarda forumlarda sorulan sorulara cevap vermek isterken vazgeçip önce kendi blogunuza yazınız,yazdığınız bu sorunun cevabını kopya içerik olarak algılanmaması için google webmaster hesabınızda google amcaya bildiriniz daha sonra soru soran arkadaşın sorusuna yanıt veriniz bir yandan foruma ve kendinize diğer yandan milletinize bir faydanız dokunmuş olur ;)
Bol soru yanıtlamanız dileğiyle şimdilik hoşçakalın :)

Yorumlar