Pratik bilgi Notepad++ | IDE Mouse [Fare] ile kod kopyalama

ide kod kopyalama notepad++ kod yazma kopyalama
Merhaba arkadaşlar,bugün öğrendiğim bir özelliği sizinle paylaşmak istedim belki bileniniz vardır ama bilmeyenler içinde faydalı olur düşüncesiyle devam edelim.
       Programlama için kullanılan ideler için mouse ile kod kopyalama,mose ile kod taşıma işlemi IDE kod kopyalama.

Bugün notepad++ ile çalışıyordum notepad içerisine yazdığım kod satırını tümünü seçtim aklıma bu kodu taşıyabilirmiyim başka bir satıra diye bir fikir geldi.
Denedim taşıdım evet gerçekten taşınıyormuş o halde bu satırın aynısını ctrl+c ve ctrl+v yapmadanda kopyalayabilirmiyim diye bir deneme yaptım ilk denememde başarısız oldum.
2. Denememde ctrl ile beraber mouse sol tıklayıp taşıdığımda aynı satırın kopyasını diğer bir satıra taşındığını gördüm çok güzel bir özellik,zamandan tasarruf eder belki ama tembellik etkisi yaratır ona göre  gerekmediği sürece kullanmanızı tavsiye etmem.!

Yorumlar