5 Dakikada kendi Logonu tasarla programsız veya [ Photoshop Cs ]

5 Dakikada kendi Logonu tasarla programsız veya [ Photoshop Cs ]
Logo tasarım - kendin logo tasarla
Amblem nasıl yapılır? Evvet arkadaşlar kendi logonuzu nasıl yapacağınızı,ücretsiz logo nasıl yapılır,resimli anlatım ile adım adım anlaşılır bir şekilde anlatacağım.
Sizlerde biliyorsunuzki profesyonel logo yaptırmak  çok uçuk fiyatlarda,bir web siteniz varsa,şahıs şirketiniz varsa henüz bu işlerde çok yeni iseniz kendi logonuzu ücretsiz yapmak isteyebilirsiniz.
Logo nasıl yapılır programsız?
Programsız logo yapmak için bir çok logo yapma siteleri var bunlardan bir kaçı.

Ücretsiz programsız logo yapma siteleri

freelogoservices sitesindeki çalışmadan bir görüntü


Diğer free logo yapma siteleri




Logo tasarımı nasıl yapılır photoshop Cs ile

Photoshop cs6 logo yapımı resimli anlatım

Adobe Photoshop logo yapımı için Photoshop programını açın ve resimde görüldüğü gibi File Menüsünden --> New Seçeneğine tıklayın Kısayol tuşu Ctrl+N

Daha Sonra Resimde görüldüğü gibi ayarlamaları yapın OK butonuna basın

Yeni beyaz bir sayfa açılacak,eğer arka planı renkli isterseniz ok işareti ile gösterildiği gibi renk seçiminizi yapınız ayrıca bkz : En çok sevilen renk kodu paleti renk kodları  - En güzel renk kodları

İçini renkle doldurmak için Paint Bucket Tool kova şeklinde olan aracı tıklayın ve beyaz alana tıklayın arkaplan rengi değişecektir.

Arka planın şeffaf olmasını istiyorsanız yani PNG logo formatında istiyorsanız,kova yerine Magic Eraser Tool - Sihirli Silgi Aracını tıklayıp beyaz alana tıklayın,arkaplandaki beyaz alan silinince resimde görüldüğü gibi desenli gibi görünecek,Lakin en son logonuzu png formatında kaydettiğinizde o desenli alanda görünmeyecek tamamen şeffaf olacaktır.

Photoshop ile çalışırken arada bir çalışmanızı File menüsünden Save As... seçeneğinden Psd olarak kayıt etmeyi unutmayın Photoshop kısayol tuşları Shift+Ctrl+S dir.

Logo çalışma alanını Width : 500 pixels Height : 500 pixels değerinde çok büyük bir alan olarak seçtim çünki çalışma alanında rahat çalışmak için,daha sonra bu alanı kesip küçülteceğim şimdilik photoshop programı nı simge durumuna alın daha sonra kullanacağız,

Şimdide şu siteye gidip kendi firmanız veya sitenizle alakalı bir logo aratın https://www.iconfinder.com
Örneğin ben SEO diye aratıyorum çıkan sonuçlar.

Buradan bir logo beğenip png butonuna tıklayıp indirin masaüstüne vs.

Daha sonra sol menüden Free Seçeneğine tıklayın buradanda bir logo beğenip png olarak indirin.


Evet devam edelim arkadaşlar az kaldı :)
İndirdiğiniz her iki logoyuda photoshop içine aktarın.
https://seotoplulugu.blogspot.com/2018/09/5-dakikada-kendi-logonu-tasarla.html

Benim ilk seçip indirdiğim şu saçaklı olan logo premium logo olduğundan telif sorunu problemleriyle karşılaşmamak için photoshop içinde sağınına soluna farklı renkler ekleyip bazı kısımlarınıda silip kırptım ikinci seçtiğim logo ile birleştirdim resimde görüldüğü gibi.


Daha sonra font sitelerinden beğendiğim fontları yani logolar için  yazı tipi indirip yükledim ayrıca indirdiğim görsellerin yanına birde yazı ekledim sonuçlar aşağıdaki gibi :)

Logo örnekleri

JPG LOGO

PNG LOGO







professional logo design
logo design program
free logo design and download
best free logo maker









Yorumlar